Impact Hub Istanbul’un desteğiyle düzenlenen ve 316 başvuru arasından yapılan değerlendirme sonucunda Erken Aşama’da Harcy, İleri Aşama’da Blueit, İş birliği kategorisinde Moritoys, Gençlik kategorisinde Overcamp ödüle değer bulundu. Kale Grubu Başkanı ve CEO’su Zeynep Bodur Okyay, “Sosyal girişimcilik Türkiye’de de yükseliyor. Kale Grubu olarak sosyal girişimlerin toplum ve çevre sorunlarına çözüm bulma fırsatına sahip olduğuna inandık” dedi.
Related Posts
Kredi kartlarına düzenleme olacak mı? İşte masadaki formüller
Kredi kartlarıyla ilgili seçim sonrası bir düzenleme beklentisi içerisine girildi. Peki kredi kartı limitleri ve nakit çekimi miktarı düşürülecek mi? Kredi kartlarıyla ilgili hangi düzenlemeler gelecek? İşte detaylar…
Kredi kartlarıyla ilgili seçim sonrası bir düzenleme beklentisi içerisine girildi. Peki kredi kartı limitleri ve nakit çekimi miktarı düşürülecek mi? Kredi kartlarıyla ilgili hangi düzenlemeler gelecek? İşte detaylar…
Sakız sektörü fena ‘patladı’
COVID pandemisi, sakız sektörüne darbe vurdu. Nedeni, maske takmak ve yakından konuşmayı sosyal alışkanlıklarımızdan çıkartmak… Pazar araştırma şirketlerine göre, ABD’de satılan sakız paketi sayısı 2020’de üçte bir oranında azaldı. Sonra bir kıpırdanma olsa da bugünkü küresel sakız satışları hâlâ 2018 rakamlarının yüzde 10 altında.
COVID pandemisi, sakız sektörüne darbe vurdu. Nedeni, maske takmak ve yakından konuşmayı sosyal alışkanlıklarımızdan çıkartmak… Pazar araştırma şirketlerine göre, ABD’de satılan sakız paketi sayısı 2020’de üçte bir oranında azaldı. Sonra bir kıpırdanma olsa da bugünkü küresel sakız satışları hâlâ 2018 rakamlarının yüzde 10 altında.
İki ayda e-ihracat ile 4.5 milyon ürün satıldı
E-ticaret platformu Trendyol, mart ve nisan ayına ilişkin e-ihracat verilerini açıkladı. Buna göre Türk üreticiler iki aylık dönemde yaklaşık 4.5 milyon ürünü dünya pazarlarıyla buluşturdu. En çok satış yapılan ülkeler Suudi Arabistan ve Azerbaycan oldu.
E-ticaret platformu Trendyol, mart ve nisan ayına ilişkin e-ihracat verilerini açıkladı. Buna göre Türk üreticiler iki aylık dönemde yaklaşık 4.5 milyon ürünü dünya pazarlarıyla buluşturdu. En çok satış yapılan ülkeler Suudi Arabistan ve Azerbaycan oldu.